تلخ


رویای خسته

مشکلاتت رو با مداد بنويس ، پاک کن رو در اختيار خدا بگذار

 

بعضی چیزا از دور شیرین به نظر میان

 

بعضی چیزا از دور فوق العاده ان و دست نیافتنی

و فکر می کنی" اگه ..."

وقتی دست نیافتنی ها رو به دست میاری تازه می بینی :

بعضی چیزا درد سرن

بعضی چیزا تلخی رسیدن بهشون حال آدمو بهم می زنن

بعضی چیزا به درد بعضی آدما نمی خورن...

بعضی کارا آدم خودشو می خواد

 

      پس چرا وقتی باز عقلتو خرج می کنی و خودتو از

همه ی این بعضیای آزار دهنده و به درد نخور

جدا می کنی بازم میگی " اما اگه..."

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت1:15---17 تير 1390
قشنگ بود لینکت کردم
اگه خواستی لینک کنی با اسم نانا متفاوت تر از همه لینک کن


aminalhob
ساعت0:42---12 تير 1390
سلام عزيزم



خیلی زیبا بود ....

وب خيلي خوب با صفايي داري يه سري هم به من بزن اگه برات زحمتي نميشه هم وب منو لينک کن اگه ميشه ,اگه خواستي هم بگو تا لينکت کنم

اومدي هم نظر يادت نره

دمت گرم

مدير سايت فقط به خاطر تو

aminlove96@yahoo.com





aminalhob
ساعت0:42---12 تير 1390
سلام عزيزم



خیلی زیبا بود ....

وب خيلي خوب با صفايي داري يه سري هم به من بزن اگه برات زحمتي نميشه هم وب منو لينک کن اگه ميشه ,اگه خواستي هم بگو تا لينکت کنم

اومدي هم نظر يادت نره

دمت گرم

مدير سايت فقط به خاطر تو

aminlove96@yahoo.com





aminalhob
ساعت0:42---12 تير 1390
سلام عزيزم



خیلی زیبا بود ....

وب خيلي خوب با صفايي داري يه سري هم به من بزن اگه برات زحمتي نميشه هم وب منو لينک کن اگه ميشه ,اگه خواستي هم بگو تا لينکت کنم

اومدي هم نظر يادت نره

دمت گرم

مدير سايت فقط به خاطر تو

aminlove96@yahoo.com





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 11 تير 1390برچسب:,ساعت 23:16 توسط iman| |


Power By: LoxBlog.Com

javahermarket